Umowa może być przysłowiowym "strzałem w dziesiątkę", gdyż udostępniając połączenia do wielu miast Zachodniego Wybrzeża, a także Alberty, Kolumbii Brytyjskiej, a nawet Alaski zwiększyć może w sposób radykalny popyt na transatlantyckie przewozy WAW - LAX, co dla LOTu posiada fundamentalne znaczenie. Z punktu widzenia polskich turystów otwiera się też możliwość tańszych połączeń do Meksyku i niektórych krajów Ameryki Środkowej, gdyż, jak dotąd, bilety lotnicze w tamtych kierunkach z Polski są z niewiadomych przyczyn zaporowo drogie.
jjemiolo
2018-03-21 16:08
@cani: zadna konspiracja, zwykla niewydolnosc palpatyczna.
jjemiolo: "nozlegu w LAX" - widzę ukryta opcja niemiecka :-O
jjemiolo
2018-03-20 16:47
@adam7691: mysle ze wlasnie mozliwosci tranzytu z LAX do zachodnich stanow USA (LAS, PDX, SAN, SFO, SEA, ELP, ANC) jak tez do Meksyku i na Hawaje sa motywacja tego porozumienia. Z tym ze rozklad do tych dwoch ostatnich wymagalby nozlegu w LAX. Ponadto duza czesc lotow zakodowanych jako AS z LAX jest aktualnie na AA w c/s z AS, co chyba ogranicza zakres tej umowy.
gość_e45dc
2018-03-20 15:46
LH ma udzialy w Jet Blue.
gość_0a98b
2018-03-20 12:10
coś czuje, że już wkrótce Alaska regularnie będzie gościć w KRK
adam7691
2018-03-20 08:04
"super informacja" fotele w samolotach Alaska Airlines są przystosowane do potrzeb Alaska Airlines.
brawo dla LOT, idzie do przodu, może to być postrzegane jako utarcie nosa LH pakującej się w porozumienie z Jet Blue, szkoda tylko, że Alaska Airlines jest trochę słabiej postrzegana (wielkościowo obie linie są porównywalne), stanowi to też niezłe uzupełnienie połączenia do LAX.