smolip67
2018-07-21 08:23
Bravo dalej lata i to jest jedyny plus w obecnej chwili dla LUZ. Jak będą latać systematycznie to powinno być dobrze z wypełnieniem samolotów. A co dalej się będzie działo to się zobaczy. A tak na lotnisku Lublin stagnacja,oby się to dało przezwyciężyć. Myślę że mimo obecnych kłopotów będzie dobrze.
gość_bb0b1
2018-07-19 09:35
gość_e4252 serio, Ukraińcy żyjący w Polsce na zasiłkach... niby forum lotnicze a ludzie i tak opowiadają swoje bzdury.
wyluzowany
2018-07-18 17:13
E0bd2
Dziękujemy za tą jakże ciekawą opinię, śmiechu nie zaszkodzi nigdy.
W ostatnich miesiącach spory zastój, jakby LUZ nie mógł się pozbierać po stracie bazy W6, ale to pewnie kwestia 2-3 miesie to pojawia się kierunki na zachód, które rusza od końca marca. Poczekajcie ;)
gość_e0bd2
2018-07-18 16:45
I tak kończy się rumakowanie. Sam miałem przez chwilę nadzieję, że coś z LUZ będzie, ale nie - jednak za blisko WAW/WMI oraz RZE na dokładkę. Zaczyna się zjazd gdzieś między Łódź a Szymany...
gość_e4252
2018-07-18 12:58
Ten LUZ to cieniutko niestety. Polska płaci za rozwijanie ich głupiej strategii. Albo skapnęli sie w LUZ, że region na tyle nieatrakcyjny, że chcą tu latać tylko Ukraińcy, żeby zarobić, lub pożyć z zasiłku w troche lepszych warunkach.
gość_1bc3b
2018-07-18 10:44
Mediolan jest trasą sezonową i będzie od marca, BMI odwołał 2 loty w ciągu ostatniego półtora miesiąca a nie tygodnia czyli na 90 lotów do i z LUZ odwołali 2. Tak się dzieje w każdej linii więc nie dramatyzuj. Jeżeli w Planie Generalnym lotniska jest napisane, że LUZ chce się specjalizować w lotach na Ukrainie więc nie ma co narzekać, że zarząd realizuje swój strategiczny plan co wiąże widocznie się też z zatrudnianiem Ukraińców. Jakbyśmy zapłacili więcej Ryanairowi to by latał Stansted i codziennie. Podejrzewam, że Ryanair nie jest na tyle wiarygodnym partnerem i władze lotniska rozmawiają z innymi liniami. Oczywiście kierunki na już, które przyjęłyby się to Glasgow/Edynburg, Gatwick, Manchester/Liverpool, Dortmund, plus zwiększenie Eindhoven lub inne lotnisko w Holandii/Belgii i zwiększenie Oslo. Wszyscy na te kierunki czekają a czy zarządowi uda się przekonać linie do ich otwarcia to czas pokaże.
gość_bb0b1
2018-07-18 10:14
Ja mimo malkontentów z tutejszego forum trzymam kciuki. A gość_cf5f2 - cóż, skoro są chętni na loty na Ukrainę a nie ma chętnych na loty na zachód to widać lotnisko tego nie blokuje. I nie opowiadaj, że my za to płacimy a korzysta Ukraina, bo pachnie to ksenofobią i antyukraińskością.
gość_cf5f2
2018-07-18 09:51
Mam wrazenie, ze na lotnisku w Lublinie działa silne lobby ukrainskie. Prezes tylko opowaiada o nowych polączeniach na Ukraine. My za to płacimy a korzysta tylko Ukraina. Zamiast Mediolanu będzie Kijów i Cherson. Kiedyś w samolocie pan ze znaczkiem "Airport Lublin" na garniturze wymiatał po ukraińsku. Brak nowych kierunków na Zachód, brak Szkocji, mało połączenie do Anglii (Stansted powinien być przynajmniej codziennie), Dublin tylko w lecie. BMI 1,2 razy na tydzień odwołany, niestety ale nigdy bym tą linią nie poleciał z LUZ. Najbardziej żal jednak Mediolanu.
gość_1bc3b
2018-07-18 08:45
Jakby Bravo było normalną linią to od początku daliby taki rozkład a nie wymyślili od razu 8 połączeń w tygodniu. Teraz rozkład wygląda bardziej wiarygodnie i przyzwoicie. Pewnie dalej jakieś opóźnienia będą im się zdarzały bo jest szczyt sezonu a im jeden samolot wypadł, ale mam nadzieję, że od września poprawi się u nich regularność i odbudują zaufanie pasażerów bo to co było do tej pory wyglądało słabo. Po ich reklamach na mieście i działaniach marketingowych na Facebooku czy nawet ta nowa strona internetowa świadczy, że chyba nie zamierzają się zwijać z Lublina. Niektóre rejsy są przyzwoicie wypełnione a niektóre to wiadomo porażka. Zobaczymy jak to się rozkręci.