Qatar: Z Warszawy do Dohy boeingiem 787

Qatar: Z Warszawy do Dohy boeingiem 787 Obecnie na trasie z Warszawy do Kataru przewoźnik wykonuje dwa loty dziennie. Poranną rotację QR0261 obsługuje airbus A330-300 zabierający na pokład 295 pasażerów, zaś wieczorną airbus a320 w którym znajduje się 132 fotele (120 w klasie ekonomicznej oraz 12 w klasie biznes). Zamiana A320 na B787 oznacza ponad 90 proc. wzrost oferowania na rotacji wieczornej....
13/08/2018 11:19   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_db9a7 2019-01-25 15:38   
gość_db9a7 - Profil gość_db9a7
QATAR daje od jakiegoś czasu na 3 rotacje do WAW, ciekawe na jak długo?
gość_160e1 2018-08-16 17:18   
gość_160e1 - Profil gość_160e1
Nie. Wieczorny jest o 21:30.
brodacz 2018-08-16 16:51   
brodacz - Profil brodacz
Czy lot w listopadzie o 15:50 to już wieczorny?
salesmenpolska 2018-08-15 14:04   
salesmenpolska - Profil salesmenpolska
Skoro brakuje slotow w WAW to logicznym wyjsciem jest dolozenie rotacji chocby na 320 do KRK - QR jest tu zawsze mile widziany.
Ciekawy jestem jakie oblozenie ma FlyDubai z KRK - ktos wie?
PS - Obserwuj moj blog o lotnictwie na Instagram: zobacz link
emixx01 2018-08-15 09:24   
emixx01 - Profil emixx01
gość_0768a: piszesz farmazony. W godzinach których operuje QR swoją wieczorną rotację nie ma problemów ani z dostępem do szerokokadłubowych gejtów ani nie brakuje przepustowości terminala. Pomiędzy 20 a 21:30 żadna inna linia nie lata do WAW na grubasie. Jest tylko lotowski SIN. Jest zupełnie na odwrót niż piszesz. To w godzinach pierwszej rotacji QR jest największy problem ze slotami przy gejtach i w terminalu. Biorąc logicznie to pierwsza rotacja QR powinna być operowana na A320 a druga na 787/330. Dla EK w tych godzinach też nie miałby problemu z otrzymaniem slotów. 787 QR zostaje już na stałe na wieczornej rotacji nie tylko na zimę, tyle, że w systemach nie zmienili jeszcze z A320 na 787.
gość_0768a 2018-08-15 00:41   
gość_0768a - Profil gość_0768a
I EK i QR występowali już o kolejne rotacje do WAW, ale do tej pory nie otrzymali slotów, bo brakowało szerokokadłubowych gatów albo brakowało przepustowości terminala w tych konkretnych godzinach. QR zamienił istniejącą rotację na większą maszynę, ale tylko na zimę. Na lato raczej slotów nie będzie...

PPL nie zgodził się na A388 EK, to teraz EK dorzuci drugą rotację B77W. Ciekawe czy tylko na zimę...

gość_6dad7 2018-08-14 16:45   
gość_6dad7 - Profil gość_6dad7
EK chcą latać A380 a WAW średnio jest na to przygotowany, to jest dopiero paradoks.
spotter10 2018-08-14 08:37   
spotter10 - Profil spotter10
Oczywiście, że jest możliwe, aby EK dodał drugą rotację. Wszystko zależy głównie od tego, czy widzą w tym biznes oraz czy dostaną odpowiednie sloty w WAW, które już teraz jest mocno zapchane. EK sobie świetnie radzi na trasach z/do Polski, więc to już jest tylko kwestia czasu.
gość_17429 2018-08-13 21:32   
gość_17429 - Profil gość_17429
Jak obstawiacia? Czy Emirates doda druga rotacje dziennie na Chopina? Jest to wogole mozliwe?
brooks88 2018-08-13 21:06   
brooks88 - Profil brooks88
Do Pragi też poleci Dreamliner Qataru
gość_0f80b 2018-08-13 16:32   
gość_0f80b - Profil gość_0f80b
Jeśli emirates nie doda drugiego połączenia dziennie to po raz pierwszy QR będzie miał większe oferowanie niż EK (QR to około 514- 557 miejsc dziennie w zależności od typu 330 a EK ma ciągle 427 miejsc na 777 raz dziennie).

Myślę, że A350 na razie odpada dla WAW bo wysyłają go na bogatsze rynki (Oslo, Kopenhaga, Wiedeń) z których mają większe yieldy a przede wszystkim więcej biznesu (788 to 22 miejsca, 359 to aż 36). Z WAW tak dużo biznesu nie ma niestety i raczej spodziewam się na stałe od QR samolotu szerokokadłubowego z najmniejszą kabiną C czyli 788.
styrian 2018-08-13 15:29   
styrian - Profil styrian
To nie to. Sloty na lato będą potwierdzane w listopadzie. QR ma sloty termnalowe na A320. Na B788 muszą uzgodnić z pojemnością terminala.
gość_55131 2018-08-13 14:42   
gość_55131 - Profil gość_55131
żeby nie było, że tylko o WAW przypominam że spod Zakopanego Ryanair będzie latał do Wiednia!
gość_1bc56 2018-08-13 14:21   
gość_1bc56 - Profil gość_1bc56
ten Dreamliner to porażka. Kilka miesięcy temu leciałem, po raz pierwszy, z Oslo do Dohy. Mało miejsca, niedziałające systemy rozrywki. Całe szczęście zmienili 787 na A350 na trasie Oslo - Doha.
gość_540e6 2018-08-13 13:48   
gość_540e6 - Profil gość_540e6
gość_75369 - raczej polską zimą właśnie jest sezon na Tajlandię i takich tam, stad też większy samolot na sezon zimowy :-)
gość_da3dd 2018-08-13 12:37   
gość_da3dd - Profil gość_da3dd
@Janecki obecnie qatar na trasie do WAW obsługuje zamiennie a332/a333 i taka sytaucja pewnie pozostanie
Co do zmiany samolotu po 31 marca należy zwrócić uwagę, ze jak był wprowadzany A332 do WAW w 2016 roku miał obsługiwać loty od 1 lipca bodajże do 31 października, a potem miał powrócić a 320, tak się nie stało i pewnie tak samo stanie się z rotacją wieczorna
usuniety 2018-08-13 12:16   
usuniety - Profil usuniety
Rotacja poranna nie pozostaje bez zmian, samolot A333 zastapiony jest A332!
gość_e21ce 2018-08-13 12:11   
gość_e21ce - Profil gość_e21ce
Czy są jakieś przecieki dotyczące ewentualnych nowych przewoźników long-haul w Warszawie?
mmsyd 2018-08-13 12:03   
mmsyd - Profil mmsyd
@gość_c0d33 - dokladnie tak, mieli najgorsza J na trasach srednio i dlugodystansowych z Warszawy (fotel), teraz beda mieli najlepsza...
spotter10 2018-08-13 11:50   
spotter10 - Profil spotter10
I to zaczyna się robić porządne lotnisko, gdzie liczba rejsów obsługiwanych przez samoloty wide-body zaczyna rosnąć. Tylko tak można osiągać wzrosty i liczyć się na europejskim podwórku. Teraz czekam aż jakieś europejskie połączenia zaczną być obsługiwane na WB. Wydaje mi się, że największe szanse na Londyn. Ale to śpiewka może 5-10 lat.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy