Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@gość_8ee3a: racja, Billund wraca. Madryt jest skasowany.
gość_18094
2018-09-17 17:56
Jest jakaś szansa na zmiane zarządu? Kiedy? Jak? Wzrosty do pazdziernika będą ładne. Końcówka 2018 i 2019 zapowiadają się tak nędznie jak pierwsze 9 miesięcy 2017
gość_89b60
2018-09-17 16:04
A tymczasem pa, pa Tel Aviv by LOT
gość_505ce
2018-09-17 15:48
Przy takich wzrostach i po jasnym pokazaniu ogromnego potencjału lotniska to linie powinny się w kolejce ustawić. Co robi zarząd konkretnie? Co władze Poznania na to że Poznań traci połączenia? To jest skandal!
gość_8ee3a
2018-09-17 10:08
@jogib: przecież Billund powraca na lato 2019 i jest już w systemie sprzedaży
gość_f63dc: na koniec roku różnica Wro - Poz wyniesie ok. 900 tys. PAX. Żeby dogonić Wro w 2019 roku, Poznań od stycznia musiałby dostać przynajmniej 50 nowych rotacji tygodniowo (zakładając, że we Wro nastąpi stagnacja).
gość_2b0d8: Cork i Sztokholm będą uruchomione w miejsce skasowanych kierunków (Billund i Walencja), więc to żaden rozwój.
brakuje ciagle innego przewoznika tradycyjnego. Rejsy do WAW sa czesto przeladowane i ciezko i bilety nie zakupione z duzym wyprzedzeniem. Prawda bolesna ze gdyby nie czartery to byla by nizsza liga...
gość_dcd98
2018-09-15 12:12
adam 7691 No tak, FR otworzył baze i od rau było +30%. To znaczy, że ludzie będą latać, ale na razie nie mogą, bo nie ma połączeń. SAS, KLM, AF, BA. A jak za wcześnie jeszcze to easyjet, Norwegian i więcej od W6 i FR. Ale zarząd lotniska siedzi, czeka, aż nowe linie przylecą i obserwuje jak reszta lotnisk nam ucieka i pozwala na kasowanie takich połączeń jak Barcelona i Rzym, na których samoloty były pełne. Końcówka 2018 i pierwsze miesiące 2019 na tą chwile zapowiadają się nędznie...
gość_5b2c1
2018-09-15 08:46
Wrzesień będzie ok.40 % na plusie pażdziernik 25 % listopad grudzień powyżej 10 %.Tak czy siak 2,4 mln pax w 2018.
gość_ae0fc
2018-09-15 01:14
@adam7691
Zarząd lotniska niewiele może.
To jest generalny problem Poznania, najpierw masowego tracenia centrali firm (faktycznych) na rzecz Warszawy, a obecnie przegranej w rywalizacji z Wrocławiem, Krakowem i Trójmiastem. W zasadzie Poznań już nie jest w pierwszej lidze, choć średnie wynagrodzenia są jeszcze na stosunkowo wysokim poziomie.
Odwrócić trend mogłyby władze województwa i miasta sypiąc milionami, ale jest pytanie, czy one w ogóle mają jakiś pomysł na rozwój?
adam7691
2018-09-15 00:05
niestety czartery się kończą, ale nowych linii sieciowych nie widać,
POZ to, niestety, chyba jedno z najsłabiej zagospodarowanych (w stosunku do możliwości) lotnisk w Polsce, w dużej mierze jest to niestety wina zarządu, który uważa, że skoro linie nie chcą przylecieć to on nic nie może. Na chimerycznych połączeniach FR i W6 niestety Poznań wiele nie ugra.
Każdy wzrost cieszy.Dobrze,dobrze,oby tak dalej.Najważniejsze,że lotnisko plusuje.
gość_2b0d8
2018-09-14 18:39
Świetne wzrosty, szkoda, że już się kończą. We wrześniu będzie +35%, w pazdzierniku +15, a listopad i grudzień cieniutko maksymalnie kilka procent na plusie. Potem też nie widać jakichkolwiek planów na przyszłość, jedyne co to od kwietnia Cork i Sztokholm od Ryanaira. Wizz kasuje połączenia mimo pełnych samolotów. Zarządzanie lotniskiem fatalne...
gość_f63dc
2018-09-14 18:14
To już niedługo przegonimy Wrocław