krzysiekl
2024-02-19 22:20
(uzupełniając: B777 zabiera więcej cargo niż A380)
krzysiekl
2024-02-19 22:17
Jeszcze przed pandemią był problem z A380, Emirates dostał odmowę (na zasadzie wskazania, że może się to skończyć obsługą przez autobusy a nie rękaw - co przy tak dużym samolocie byłoby kłopotliwe). Można sporo znaleźć w internecie.
Poza tym Emirates ma też Cargo i być może to ma dla nich większą wartość niż podstawianie A380 - który potrzebny bywa na innych trasach.
Przydałby się drugi lot, ale jak widać priorytety linii są inne:/ choć pytanie też jak ze slotami itp.
Za to w Wiedniu teraz znów lata A380 na jednej z rotacji.
Anesthesia
2024-02-18 20:55
rar123 - no a jak jest w końcu z tymi A380? Pasują na Okęcie, czy nie? Nie jest czasami za duży, bo kiedyś o to lament był wielki.
Czyli Warszawa jest traktowana nie jak duże lotnisko, np. jak Wiedeń, ale jak Bukareszt czy Budapeszt. Lepiej by było, gdyby Emirates latał dwa razy dziennie, bo popyt jest wystarczająco duży. Dwa loty dziennie B777 są lepsze niż jeden B777 i dwa 737 MAX. Pamiętajmy też, że od dawna obiecywane są loty A380.
volare2023
2024-02-17 15:32
Szkoda że nie Emirates. Od dawna spekulowano o drugiej rotacji dziennie, nawet czyniono pierwsze przymiarki przed pandemią, władze lotniska namawiały linie na podjęcie takiego kroku zamiast wprowadzenia A380, a tu jednak Fly Dubai... Tyle że te linie wcale nie są takie tanie, a różnica w komforcie oraz możliwościach załadunkowych cargo jest naprawdę duża.
krzysiekl
2024-02-15 12:26
Według mnie to błąd, że LOT nie lata do Dubaju przez cały rok.
Choć w sezonie letnim wskazane byłoby zwiększenie liczby miejsc gdzie da się dolecieć z przesiadką w Warszawie..