w Maxach nie ma miejsca dla klasy biznes, zastanawia mnie czy nie bylo by to opcja przerobic czesc foteli na taka klase na kluczowych połączeniach, zawsze jakies dodatkowe przychody
spotter10
2024-02-29 09:04
LOT rezygnuje z biznesu na tych trasach z tego względu, że to są najdłuższe jakie ma na 737-800/MAX8, a de-facto nie ma prawdziwej klasy biznes. Owszem, serwis jest odpowiedni, wszystkie dodatki są. Ale fotel jak już wspomniano jest ten sam co w ekonomicznej, tylko jest więcej miejsca na nogi (większe odstępy).
A konkurencja lata albo na maszynach szerokokadłubowych gdzie z oczywistych względów ta klasa biznes jest i nawet eko-premium, lub posiada inne fotele na swoich 737-800/MAX8 (Flydubai np.). Więc przy tych cenach co oferuje, to nie ma szansy konkurować. Sam lecę niebawem do Dubaju i korzystam standardowo z klasy Biznes w LOT, bo cena jest naprawdę bardzo rozsądna. Jednak w przypadku DXB już taka nie była, więc zdecydowałem się na eko, ale z wykupieniem lepszego fotela (wyjście awaryjne) i zakupieniem dodatkowych usług. Wychodzi taniej a różnica niewielka. Ok, może w trakcie lotu nie będzie co 30 min podchodzić obsług z pytaniem czy czegoś mi nie podać.
Natomiast nie podoba mi się, że robią ten ruch teraz, w tak krótkim okresie czasu. A do DXB latają tylko do końca marca, potem przerwa. Więc dla mnie kompletnie niezrozumiałe to jest. Zwłaszcza, że te ceny jakie obecnie są na eko-premium zapewne bym się zdecydował.
krzysiekl
2024-02-28 21:35
POZer w tych samolotach nie ma miejsc klasy biznes.
Jej oferowanie polegało na pozostawianiu sąsiedniego miejsca wolnego. Jednak nadal jest to fotel z klasy ekonomicznej.
Był to absurd, zwłaszcza przy tak dosyć już długiej trasie, więc zmiana zdecydowanie na plus.
Choć np do Dubaju może mogliby latać B787 i oferować prawdziwą klasę biznes.
Rozumie ktoś dlaczego? Wydają się intratne kierunki pod biznes. Dziwię się że w maxach nie mają foletli w biznes pod takie trasy.
Bardzo dobre posunięcie. Wszystkie trasy na wąskim kadłubie powinny mieć Premium Economy zamiast pseudo biznesu. Dobry kierunek zmian jak w SASie gdzie w Europie jest SAS Plus a biznes na lotach dalekodystansowych.